Ako vrátim či reklamujem tovar?
Nepáči? Nesedí? Nevadí!
tovar, bez uvedenia dôvodu. Využite „Reklamačný formulár VICKY.SK, alebo nám kúsky, ktoré nechcete, prineste na odberné miesto (showroom)
Kam vrátiť
- poštou na adresu:
VICKY.SK
Obchodná 18
902 01 Pezinok - osobne na odbernom mieste (Showroom).
Ako vrátiť
Kúsky, ktoré vraciate, musia byť nenosené, v pôvodnom neponičenom obale a s visačkou, aby sme ich uviedli do pôvodného stavu.
Peniaze Vám vrátime do 10 dní po tom, čo nám balíček dorazí. Nevymieňame.
V žiadnom prípade neposielajte tovar na dobierku! V tom prípade nebude tovar prijatí a vráti sa Vám naspäť.
Možnosť vrátenia sa nevzťahuje na tovar zakúpený priamo v showroome. Tento tovar nie je možné bezdôvodne vrátiť, pretože bol riadne vyskúšaný.
Ako reklamovať
Niečo nie je v poriadku? To nás mrzí, ale všetko napravíme, keď:
- nám najskôr dáte vedieť na info@vicky.sk,do predmetu emailu napíšete vrátenie tovaru a číslo objednávky.
- reklamované kúsky spolu s kópiou daňového dokladu a Reklamačným formulárom VICKY.SK pošlite doporučene na adresu:
VICKY.SK
Obchodná 18
902 01 Pezinok
Keby vám niečo nebolo jasné, nebojte sa nás spýtať na info@vicky.sk alebo +421 905 172 898.